Happy End - Bogdan Mălăele
Stand up Comeny Moment – legat sau nu de HR
22 Noiembrie 2023, Ora 9.00
Pullman Bucharest World Trade Center
Participanți în sală și online
Elementele profesionale din zone diferite și cu o abordare "out of the box", proiecte, studii și exemple practice.
Prin workshop-urile organizate oferim acces la traineri de renume și dezvoltarea competențelor HR.
Activități și concursuri cu premii, precum și moment surpriză la sfârșitul evenimentului.
"Evenimentele SMART HR oferă participanților acces la informații de ultimă oră, exemple practice, interacțiune cu Specialiști HR care au o orientare SMART, cu experiență vastă și dispuși să împărtășească din propria experiență.
Avem o abordare interactivă, orientată spre prezentarea de experiențe proprii și susținem și facilităm dialogul."
Fondator SMART HR
19 Octombrie 2022, Ora 14.30, Nod Makerspace
(Splaiul Unirii nr. 160, Sector 4)
Cu experiență de peste 6 ani de
automatizare în diferite industrii, Elena Mega coordonează activitățile de îmbunătățire și redefinire de procese
în UiPath HR, precum și de automatizare a acestora prin Robotic Process Automation și Inteligență Artificială.
Psiholog, Ofițer specialist coordonator
programe universitare de masterat – Serviciul Român de Informații (2000-2015) și Trainer în tehnici de recrutare, tehnici de negociere, limbaj corporal și tehnici de comunicare
paraverbală și tehnici de inginerie socială. Aria sa de expertiză fiind: negocieri și calibrare
interpersonală, detectarea comportamentului simulat: comunicare nonverbală și
paraverbală, motivație și stres management, antifraudă, resurse umane; Paul ne va vorbi despre: automatizarea evaluării competențelor soft (avantaje și
dezavantaje, până la ce punct este indicat și când ar trebui să intervină evaluatorul uman).
Rodica Lupu a fondat şi conduce compania de consultanţă in managementul inovarii si finantare Loop Operations, precum si Ingenius Hub, cu spatii ultra-centrale de co-working in 5 orase, cu programe constante de sustinere si finantare a tinerilor antreprenori si cu implicare in finantarea a 240 de start-up-uri in ultimii 3 ani. In cei 15 ani de antreprenoriat, 13 ani de afaceri europene în administraţia centrala si in proiecte internationale, 15 ani de implicare în societatea civilă, Rodica Lupu este responsabila de atragerea a cca 100 de milioane de euro din fonduri neramsursabile pentru clienţi şi parteneri, dar si de initierea si derularea unor proiecte cu impact national sau regional, atat la nivel de legislatie, cat si la nivel de dezvoltare de retele, educatie antreprenoriala, responabilitate sociala.
Liviu are 7 ani de experienta în recrutare, 10 ani în sales & banking. Primul job - la reclamații. De 5 ani, este cofondator și head of sales la HappyRecruiter.com, creatorii Dorei, robotul de recrutare; un startup de tehnologie pentru recrutori. Happy Recruiter creeaza tehnologii care ajută recrutorii să găsească cei mai buni angajați și candidații să obțină cel mai bun loc de muncă. Dora este colega chatbot care le adresează candidaților orice întrebare despre job; Filtrează și gestionează candidații 24/7, în 7 limbi. Este prima linie de interacțiune, comunicând cu ei oriunde, online sau offline. Funcționează atât pentru recrutori din agențiile de recrutare și muncă temporară cât și pentru recrutori corporate.
Account Manager cu o experienţă de 8 ani pe piața serviciilor de încredere și promotor al proiectelor de transformare digitală utilizând semnătura electronică calificată și identificare electronică.
Contribuie în mod constant la creșterea ratei de adopție a serviciilor de încredere pe piața românească prin implicare directă în proiecte supuse proceselor de resurse umane, onboarding și creditare și celor specifice zonei de retail.
Absolvent al Facultății de Regie-Film, a jucat în numeroase piese de teatru și filme. Pe lângă interesul său pentru actorie, el și-a descoperit și pasiunea pentru stand-up comedy.
Bogdan este invitat la Evenimentul Smart HR 6 pentru a-și exprima câteva opinii legate de interacțiunea sa cu cei din Resurse Umane.
Stand up Comeny Moment – legat sau nu de HR
De ce să schimbăm procesul de recrutare? Este una din întrebările pe care recrutorii și le adresează frecvent. Ce s-a schimbat în comportamentul candidaților după pandemie și creșterea utilizării rețelelor sociale? Și cum influențează schimbările procesul de recrutare?
Acestea sunt doar câteva din întrebările la care vom căuta răspunsuri împreună alături de Liviu Livanu, cofondator si head of sales la Happy Recruiter, creatorii Dorei, robotul de recrutare.
Pauză distractivă cu premii
În următoarea lună se va lansa în consultare publică mult așteptatul ghid pentru digitalizarea IMM-urilor, finanțat prin PNRR. 350 de milioane de euro vor fi alocate firmelor care vor să-și digitalizeze procesele operaționale interne sau externe. Care sunt condițiile de eligibilitate, ce se poate achiziționa, ce nu se poate achiziționa, importanța analizei preliminare a proceselor sunt câteva din temele abordate în cadrul prezentării: ”Soluții de finanțare pentru digitalizare”.
Pauză de networking, assezonată cu gustări și cafea.
Cât de mult a pătruns automatizarea în procesele de evaluare a angajaților? Cat de mult ar trebui automatizat procesul și care este impactul uman în interpretarea rezultatelor? Q&A despre cum ar trebui să tratăm rezultatele obținute prin aplicații dedicate.
- Care sunt tehnologiile obligatorii
- Cadrul legal
- Paradigme și rezistența la schimbare
- Beneficiile imediate și pe termen lung ale transformării HR-ului din fizic în digital
- Ca un bonus: campionii digital HR din experiența certSIGN de până acum.
UiPath va prezenta care trendurile actuale pe agenda HR și cum își transformă propriile activități de HR prin automatizare. Descoperă cum automatizarea reconfigurează nu doar procesele de HR, dar și competențele specialiștilor din domeniu. De asemenea, află cum poate fi configurat un program de automatizare, care sunt zonele specifice cu potențial de automatizare, dar și cum profesioniștii HR sunt nu doar utilizatori activi ai automatizării ci și contribuitori activi la transformarea și automatizarea propriilor activități.
Tehnologia, în special inteligența artificială, este integrată treptat în viața noastră de zi cu zi. Dar ce ne facem atunci când roboții ne influențează viitorul pe piața muncii? Cum putem îmbina armonios forța de muncă umană și cea artificială? Ce sarcini suntem dispuși să încredințăm inteligenței artificiale?
Scurtă istorie a automatizării. Gabriela și Paul vor fi gazdele voastre pe parcursul întregului eveniment facilitând dialogul între toți participanții.
70 de specialiști în resurse umane s-au întrunit la cea de-a 4a ediție. S-au dezbătut serios probleme actuale din zona de HR, dar ne-am și destins după o zi de muncă cu dulciuri, cafea și întămplări haioase din recrutare.
Gabriela Roșca - Point Consulting, ne-a expus provocările și soluțiile din zona de HR, Cosmin Gherguș - Seatbelt Consulting ne-a sfătuit cum să evitam accidentele și cum să ne protejăm la locul de muncă, iar Ștefan Colac - Lasting Technologies, ne-a prezentat o nouă unealtă tip AI utilizabilă în HR. După pauza în care ne-am delectat cu candy-bar și cafea, Laura Roșianu - Mindit Consulting ne-a vorbit despre background screening și cât de importantă este verificarea informațiilor din CV. Întâlnirea s-a încheiat cu discursului lui Raoul Radu - Iceu Traning, care ne-a prezentat importanța evaluării vocaționale. Una peste alta, considerăm și această ediție a SMART HR o reușită!
”Toți invitații au avut mesaje utile și inspiraționale și a fost un prilej SMART de-a schimba opinii și best practices.
Fără îndoială aștept să ne revedem cu ocazia edițiilor viitoare.”
"A fost un eveniment reușit. Mulțumesc pentru invitație!"
"Mulțumesc pentru invitație. Mie una mi-a plăcut acest eveniment, deși majoritatea subiectelor discutate nu erau noi pentru niciunul dintre noi, cei prezenți acolo. Am reușit totuși să aflu și câteva informații noi."
"Îmi spun colegii mei că a fost extrem de interesant evenimentul vostru, felicitări. 😊
Am rugamintea ca, pentru următorul eveniment, să ne anunți cu cât de mult timp înainte posibil, îmi doresc mult sa vin. 😊"
Gabriela Roșca are mai mult de 15 ani experiență în HR Management și în elaborarea procedurilor de evaluare. O recomandă interacțiunea cu multinaționale din diverse domenii de activitate.
Prezentare Servicii
EMAIL
Ștefan a fondat Lasting Technologies, compania care distribuie în România softul de HR, bazat pe inteligența artificială, dezvoltat în colaborare cu partenerii spanioli de la Zapiens.
Prezentare Servicii
EMAIL
Laura este Manager General la Mindit Co, prima companie românească de background screening, al cărei scop este să schimbe România în bine, crescând gradul de onestitate în mediul de business.
Prezentare Servicii
EMAIL
Raoul este psiholog și terapeut cu abilități în analiza comportamentală ți psihoterapie transpersonală, certificată la nivel național de COPSI, iar la nivel internaâional de Asociația Culturală Inkarri.
Prezentare Servicii
EMAIL
Costin este fondatorul Undelucram.ro. Are o experiență de peste 13 ani în IT & Customer Satisfaction și de 6 ani este antreprenor, dezvoltând mai multe proiecte de succes.
Prezentare Servicii
EMAIL
Cosmin oferă consultanță în protecția muncii, prevenirea incendiilor, de evaluare a riscurilor, training în sănătate și securitate în muncă, oferind solutii viabile și aplicabile fiecarui client.
Prezentare Servicii
EMAIL
Evenimentul SMART HR a ajuns la cea de-a 3-a ediție din acest an.
Mulțumim celor peste 70 de participanți și sperăm că toată lumea a apreciat topicul discuțiilor și momentele de Fun & Socialize!
Ne vedem în primăvara 2020 la Smart HR 4!
Și mai multă lume, și mai mult entuziasm!
Peste 60 de reprezentați HR din tot atâtea companii au fost prezenți la cea de-a doua ediție a Evenimentului dedicat Specialiștilor în Resurse Umane.
Promitem să menținem ritmul și calitatea de top al acestor întâlniri B2B
și sperăm să ne revedem curând!
Nu ne laudăm noi, ci așa reiese din feedback-ul participanților.
Ne bucurăm că am reușit să vă oferim un eveniment antrenant,
la care nu v-ați plictisit deloc.
”Evenimentul a fost foarte interesant, mai ales că a punctat foarte bine și partea “emoționala” a HR-ului cu care eu rezonez.”
”A fost un eveniment foarte fain și vă felicit pentru organizare și prezentare!
Mi-au plăcut invitații voștri, am aflat lucruri noi și faine, pe care le voi împărtași cu echipa.”
"Mulțumesc pentru invitație. Tematica a fost una atât de actuală și de interesantă, despre speakeri nu mai vorbesc.”
”Menționez că feedback-ul pentru acest eveniment este cât se poate de pozitiv. Vă felicit încă o dată pentru implicare și apreciez faptul că puneți la dispoziție asemenea evenimente.”
"Am fost plăcut impresionat de organizarea și mai ales de elementele surpriză: VideoCV-ul, ca soluție modernă de recrutare și IceU, ca element cheie în analiza comporatmentală.”
”Cu ce am plecat de la întâlnire: Întrebările puse bine îți dau răspunsuri puternice, atât personal cât și Profesional. Aici mai am de învățat. Chiar mă gândeam să achiziționez cartea de la Bogdan și să le-o dăruiesc și colegelor mele.”-
ShapeYourFuture este un proiect dezvoltat în vederea eficientizării procesului de recrutare. Platforma SYF vă pune la dispoziție sute de VideoCV-uri ce pot răspunde nevoii tale de personal.
Reprezentanții IceU Training Group, o companie de consultanță, training și business intelligence, ne-au prezentat la SMART HR importanța comportamentului nonverbal în cadrul interviurilor.
Bogdan susține Cursuri de Leadership, Sesiuni de Coaching și Traininguri unde adună antreprenori din toate domeniile. Acum vine cu o soluție pentru a obține răspunsurile dorite în cadrul unui interviu.
Încă din 1997, YOKKO produce în România vestimentație dedicată femeilor de succes. Beneficiază acum de un discount de 20% la achiziția de sacouri și fuste YOKKO - The Fashion Store prin accesarea butonul de mai jos.