Happy End - Bogdan Mălăele
Stand up Comedy Moment – legat sau nu de HR.
19 Octombrie 2022, Ora 14.30, Nod Makerspace
(Splaiul Unirii nr. 160, Sector 4)
Cu experiență de peste 6 ani de
automatizare în diferite industrii, Elena Mega coordonează activitățile de îmbunătățire și redefinire de procese
în UiPath HR, precum și de automatizare a acestora prin Robotic Process Automation și Inteligență Artificială.
Psiholog, Ofițer specialist coordonator
programe universitare de masterat – Serviciul Român de Informații (2000-2015) și Trainer în tehnici de recrutare, tehnici de negociere, limbaj corporal și tehnici de comunicare
paraverbală și tehnici de inginerie socială. Aria sa de expertiză fiind: negocieri și calibrare
interpersonală, detectarea comportamentului simulat: comunicare nonverbală și
paraverbală, motivație și stres management, antifraudă, resurse umane; Paul ne va vorbi despre: automatizarea evaluării competențelor soft (avantaje și
dezavantaje, până la ce punct este indicat și când ar trebui să intervină evaluatorul uman).
Rodica Lupu a fondat şi conduce compania de consultanţă in managementul inovarii si finantare Loop Operations, precum si Ingenius Hub, cu spatii ultra-centrale de co-working in 5 orase, cu programe constante de sustinere si finantare a tinerilor antreprenori si cu implicare in finantarea a 240 de start-up-uri in ultimii 3 ani. In cei 15 ani de antreprenoriat, 13 ani de afaceri europene în administraţia centrala si in proiecte internationale, 15 ani de implicare în societatea civilă, Rodica Lupu este responsabila de atragerea a cca 100 de milioane de euro din fonduri neramsursabile pentru clienţi şi parteneri, dar si de initierea si derularea unor proiecte cu impact national sau regional, atat la nivel de legislatie, cat si la nivel de dezvoltare de retele, educatie antreprenoriala, responabilitate sociala.
Liviu are 7 ani de experienta în recrutare, 10 ani în sales & banking. Primul job - la reclamații. De 5 ani, este cofondator și head of sales la HappyRecruiter.com, creatorii Dorei, robotul de recrutare; un startup de tehnologie pentru recrutori. Happy Recruiter creeaza tehnologii care ajută recrutorii să găsească cei mai buni angajați și candidații să obțină cel mai bun loc de muncă. Dora este colega chatbot care le adresează candidaților orice întrebare despre job; Filtrează și gestionează candidații 24/7, în 7 limbi. Este prima linie de interacțiune, comunicând cu ei oriunde, online sau offline. Funcționează atât pentru recrutori din agențiile de recrutare și muncă temporară cât și pentru recrutori corporate.
Account Manager cu o experienţă de 8 ani pe piața serviciilor de încredere și promotor al proiectelor de transformare digitală utilizând semnătura electronică calificată și identificare electronică.
Contribuie în mod constant la creșterea ratei de adopție a serviciilor de încredere pe piața românească prin implicare directă în proiecte supuse proceselor de resurse umane, onboarding și creditare și celor specifice zonei de retail.
Absolvent al Facultății de Regie-Film, a jucat în numeroase piese de teatru și filme. Pe lângă interesul său pentru actorie, el și-a descoperit și pasiunea pentru stand-up comedy.
Bogdan este invitat la Evenimentul SMART HR 6 pentru a-și exprima câteva opinii legate de interacțiunea sa cu cei din Resurse Umane.
Stand up Comedy Moment – legat sau nu de HR.
De ce să schimbăm procesul de recrutare? Este una din întrebările pe care recrutorii și le adresează frecvent. Ce s-a schimbat în comportamentul candidaților după pandemie și creșterea utilizării rețelelor sociale? Și cum influențează schimbările procesul de recrutare?
Acestea sunt doar câteva din întrebările la care vom căuta răspunsuri împreună alături de Liviu Livanu, Cofondator și Head of sales la Happy Recruiter, creatorii Dorei, robotul de recrutare.
Pauză distractivă cu premii.
În următoarea lună se va lansa în consultare publică mult așteptatul ghid pentru digitalizarea IMM-urilor, finanțat prin PNRR. 350 de milioane de euro vor fi alocate firmelor care vor să-și digitalizeze procesele operaționale interne sau externe. Care sunt condițiile de eligibilitate, ce se poate achiziționa, ce nu se poate achiziționa, importanța analizei preliminare a proceselor sunt câteva din temele abordate în cadrul prezentării: ”Soluții de finanțare pentru digitalizare”.
Pauză de networking, assezonată cu gustări și cafea.
Cât de mult a pătruns automatizarea în procesele de evaluare a angajaților? Cat de mult ar trebui automatizat procesul și care este impactul uman în interpretarea rezultatelor? Q&A despre cum ar trebui să tratăm rezultatele obținute prin aplicații dedicate.
- Care sunt tehnologiile obligatorii
- Cadrul legal
- Paradigme și rezistența la schimbare
- Beneficiile imediate și pe termen lung ale transformării HR-ului din fizic în digital
- Ca un bonus: campionii digital HR din experiența certSIGN de până acum.
UiPath va prezenta care trendurile actuale pe agenda HR și cum își transformă propriile activități de HR prin automatizare. Descoperă cum automatizarea reconfigurează nu doar procesele de HR, dar și competențele specialiștilor din domeniu. De asemenea, află cum poate fi configurat un program de automatizare, care sunt zonele specifice cu potențial de automatizare, dar și cum profesioniștii HR sunt nu doar utilizatori activi ai automatizării ci și contribuitori activi la transformarea și automatizarea propriilor activități.
Tehnologia, în special inteligența artificială, este integrată treptat în viața noastră de zi cu zi. Dar ce ne facem atunci când roboții ne influențează viitorul pe piața muncii? Cum putem îmbina armonios forța de muncă umană și cea artificială? Ce sarcini suntem dispuși să încredințăm inteligenței artificiale?
Scurtă istorie a automatizării. Gabriela și Paul vor fi gazdele voastre pe parcursul întregului eveniment facilitând dialogul între toți participanții.